poniedziałek, 16 maja 2016

Blog a odcinki



Zapewne nie wszyscy mają kanał Disney Channel. Ja kiedyś miałam tak samo. Tak więc ten krótki post zawierał będzie kilka ważnych informacji dla tych, którzy nie mają Disney'a lecz nie tylko. Dowiecie się także o streszczeniach. Tak więc zapraszam do dalszego czytania!




EMISJA NA ŻYWO
Odcinki na żywo można oglądać na stronie weeb.tv: link. Jednak ta strona ma limit oglądania. Dlatego korzystając z niej mierzcie czas użytkowania. Pomimo, że limit jest duży, należy go oszczędzać, aby oglądanie nie stało się płatne. Najlepiej oglądać więc tylko Soy Lunę. ;) Oczywiście w trakcie emisji mogą się pojawiać reklamy.

ODCINKI

Odcinki już po premierowej emisji możecie znaleźć na stronie www.gralandia.pl: link.

STRESZCZENIA
Każdego dnia (przynajmniej mam nadzieję) będą się pojawiać streszczenia poszczególnych odcinków wraz z linkiem do tego odcinka w serwisie Gralandia.tv.



6 komentarzy:

  1. Zaczęłam oglądać odcinek 2 na telewizjada.net ale mi sie zacięło. Nie wiesz może, kiedy ten odcinek bedzie dostepny na gralandi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest dostępny następny odcinek. Ponoć mają być wrzucane ok. 19:30 - 20:30. Linki do nich znajdziesz w zakładce ODCINKI. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Przykro mi, ale na razie nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeej, świetnie, muszę obejrzeć!
    Ps. Wiem, że może to być trochę jak reklama, ale pragnę Cie zaprosić na mój nowo założony blog o "Staryym" ale też nowym Disneyu :))
    disneymagicall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o blogi z opowiadaniami, o Disneyu lub o innych serialach to takiego typu reklamy mi nie przeszkadzają

      Usuń
  4. 56 year-old Nuclear Power Engineer Arri Rand, hailing from Vancouver enjoys watching movies like "World of Apu, The (Apur Sansar)" and Lockpicking. Took a trip to Greater Accra and drives a Ford GT40. Spojrz na to

    OdpowiedzUsuń