poniedziałek, 25 lipca 2016

[20 ciekawostek o...] Karol Sevilla!



Witam! To nowa seria na tym blogu będę ją dodawać co jakiś czas. Będę się starać aby pojawiała się chociaż raz w tygodniu, ale z powodu wakacji może się pojawiać rzadziej, W dzisiejszym poście ujrzycie 20 ciekawostek o Karol czyli naszej tytułowej postaci
- Lunie. Po tym poście może dowiecie się sporo więcej o Karol! Te ciekawostki mogą Was nie
zbyt zdziwić. Nie przedłużając zapraszam do czytania!




1. Karol urodziła się 9 listopada 1999 roku w Meksyku.
2. Zaczęła grać w reklamach telewizyjnych w wieku sześciu lat.
3. Grała w trzech telenowelach, czterech serialach i pięciu dramatach.
4. Uwielbia spędzać dni na basenie.
5. Jej ulubione kolory to różowy i żółty.


6. Kocha spać.
7. Uważa się za kota domowego.
8. Ma starszego brata - Mauricio i ma 22 lata.
9. Jej ulubiona piosenkarka i aktorka to Selena Gomez.
10. Jej ulubionym serialem jest "The walking dead"
        


11. Nie lubi rysować.
12. Jest bardzo uparta.
13. Uwielbia pływać - to jej ulubiony sport.
14. Jest bardzo aktywna.
15. Jej ulubiony owad to pszczoła.
          

16. Uwielbia zmieniać obudowy na telefon.
17. Kocha spotykać się z fanami. 
18. Jej ulubione kwiatki to słoneczniki.
19. Jej ulubione liczby to 6, i 9.
20. Jej ulubiony film to Valiente (czyli "Merida Waleczna")

Mam nadzieje że dowiedzieliście się czegoś więcej o Karol! Szczerze mówiąc kilka
ciekawostek szukałam w internecie bo o nich nie wiedziałam! Ja dzięki tym ciekawostką 
wiem o Karol jeszcze więcej niż wiedziałam.


To na tyle w tym poście cieszę się że 
dotrwaliście do końca!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz