niedziela, 24 lipca 2016

Witam!

Witam! Jestem nową redaktorką na tym blogu. Zostałam przyjęta na okres próbny. Powyżej dodałam swoje zdjęcie, a nie nikogo z obsady, ponieważ ten post będzie poświęcony mojej osobie a nie komuś z obsady. W tym poście mnie poznacie. Dowiecie się o mnie różnych rzeczy napiszę też o Soy Lunie jak ja na to patrze i jak zaczęła się "moja przygoda z Soy Luną". Zapraszam do rozwinięcia!

O Mnie:
Jestem Ania i mam 12 lat. W tym roku idę do VI klasy. Interesuje się muzyką i tańcem. Gram także na skrzypcach. Moim ulubionym serialem jest właśnie "Soy Luna". Kocham piosenki z tego oto serialu! Moją ulubioną piosenką jest "Siento" i "Profugos". Z obsady najbardziej lubię Karol i Ruggero, tak samo jak z postaci serialowych lubię Lunę i Matteo. Z polskich piosenkarzy najbardziej lubię Dawida Kwiatkowskiego, moją ulubioną piosenką w jego wykonaniu jest "Za nami". A ogólnie ulubiona piosenka (Polska) to "Słodka, jak miód". Z piosenek nie po Polsku bardzo lubię "Cool me down". Bardzo bym chciała zacząć jeździć na wrotkach. Dzięki "Soy Lunie" stwierdzam że jazda na wrotkach może być całkiem zabawna.

Moja przygoda z "Soy Luną":
Gdy jeszcze emitowany był serial "Violetta" byłam ze wszystkim na bieżąco i nagle na jednym z blogów o "Violetcie" pojawił się post o "Soy Lunie". Na początku myślałam że to będzie to samo co "Violetta" tylko z innymi postaciami, ale jest inaczej "Soy Luna" opisuje zupełnie inną historię. Postanowiłam "A co mi szkodzi obejrzę jeden odcinek" potem się zaciekawiłam co dalej i zaczęłam oglądać. "Soy Luna" zmienia moje życie, przed zaczęciem oglądania "Luny" patrzyłam na świat inaczej niż teraz.  "Soy Luna" podbiła moje serce.


Kontakt:
Abyście ze mną zawsze mieli dobry kontakt tutaj kilka stron na których mnie znajdziecie:

Gadu-gadu: 50473131

Instagram: [KLIK]

Poczta: mechi.l@interia.pl



Dziękuje za dotarcie do końca posta! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz