piątek, 25 marca 2016

[Na gorąco] EnjoyPhoenix a ‚‚Soy Luna''





Pewnie sobie myślicie: EnjoyPhoenix, jto to jest? Nie martwcie się, ja na początku myślałam tak samo. Otóż EnjoyPhoenix jest francuską youtuberką. Na youtubie posiada kanał o tej nazwie i tak jest znana. Jest popularna, jak u nas Banshee itp. Ale jaki jest jej związek z Disneyem i Soy Luną? Odpowiedź poznacie w rozwinięciu posta! A  więc zapraszam.










Jakiś czas temu znalazłam na youtubie filmik z EnjoyPhoenix w roli głównej. W tle było widać logo naszego ukochanego serialu - Soy Luny. Jako, że nie znam języka francuskiego nic nie rozumiałam. Jednak niedawno znalazłam kolejny filmik dotyczący tego tematu, po którym rozjaśniło mi się w głowie. Najpierw jednak zobaczcie pierwszy filmik widoczny poniżej.


Kolejny filmik trwa trochę dłużej. Pokazuje kulisy jakiejś produkcji związanej z Soy Luną i EnjoyPhoenix. Youtuberka opowiada o pracy na planie, jak się tam czuła. I nasuwa się jedna myśl: czyżby w Francji serial był już tak popularny, że postanowiono stworzyć dodatkową serię. Jeżeli miałaby powstać to pewnie byłaby czymś w rodzaju I Love Violetta - polskiego i rumuńskiego programu dotyczącego odcinków i tematów związanych z serialem. Filmik znajdziecie poniżej.



A teraz, poniżej zamieszczam wam trzy losowe filmiki z kanału EnjoyPhoenix na youtubie.






[AKTUALIZACJA] Dziś znalazłam kolejny filmik, na którym widać datę premiery programu! Jest to dzień 1 kwietnia tego roku!!! A oto i link do filmiku: link.



Co o nich sądzicie? Podobają się wam? Jeżeli zaś chodzi o serię związaną z Soy Luną, w której wystąpi youtuberka trzeba poczekać do okolic czasu premiery serialu Soy Luna we Francji, która będzie miała miejsce w kwietniu bieżącego roku. Nie możecie się doczekać większej ilości informacji o projekcie? Jeśli dowiem się czegoś nowego, to pojawi się to na blogu.










4 komentarze:

  1. Wygląda że robi się gorąco! Chociaż mam trochę żalu do Disney Channel w Polsce bo z polskim dubbingiem Miraculum: Biedronka i Czarny Kot mają dopiero 11 odcinków. W 1 sezonie jest ich aż 26! Ba! Nawet mają być 3 sezony! Ostatni raz nowe odcinki puszczali kiedy były ferie w województwie łódzkim! A teraz same powtórki! Mówią że dubbingują nowe odcinki, ale kiedy to będzie tego nikt nie wie! Oby tak z SoyLuną nie było. Pozdrawiam <3 P.S. Mam pytanie do której klasy chodzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzę do pierwszej gimnazjum. ;) Z Violettą było tak, że puszczali 20 odcinków, a potem robili ich powtórkę i znowu 20 i ich powtórka. Chyba, że były święta to robili 2-3 tygodniową przerwę w puszczaniu, a potem znowu wracali. Ja bym chciała więcej niż 3 sezony Miraculum.

      Usuń
  2. Hejj odwiedziłam :)
    Coś czuję że to będzie całkiem fajny serial :D
    mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowa czytelniczka! Milo mi cię powitać na moim blogu. ;)

      Usuń