piątek, 11 marca 2016

[Sprawy organizacyjne] Witajcie na nowym blogu dotyczącym ,,Soy Luny''


Cześć wszystkim! Mam na imię Zuzia i to jest mój drugi blog dotyczący ,,Soy Luny''. Tamten zawieszam, ponieważ chcę zacząć od nowa będąc już trochę doświadczoną blogerką. I ten blog taki właśnie będzie - trochę lepszy. Mam wobec niego spore plany, które zrealizuję, gdy ten blog zdobędzie czytelników. Więc, jeżeli go czytacie, dajcie znać pisząc komentarze. Po więcej informacji o blogu, moich planach wobec niego i mnie samej zapraszam do rozwinięcia posta.

 

 

 

 

Jestem Zuzia


Mam na imię Zuzia i mam 13 lat. Mieszkam w województwie lubelskim. Jestem V-Loverką i kocham ,,Violettę'', jednak cieszę się, że powstaje kolejny serial o tematyce, którą pokochałam. Dlatego też cieszę się, że powstaje ,,Soy Luna''. Nie miałam bloga o ,,Violetcie'', więc w tego zamierzam włożyć całe swoje serce. Mam wiele rzeczy, które lubię. Moją pasją jest taniec, jednak rozwijam ją w swoim pokoju. ;) Lubię projektowac ubrania, domy i wnętrza, jednak mam tyle lekcji, że nie mam na to czasu. :( Myślę jednak, że na tego bloga znajdę czas. Lubię także konie, psy, koty i ... małe dzieci. Tak już mam. ;) Kiedy mam okazję cofnąć się do czasów dzieciństwa, robię to ... z małymi kuzynami lub kuzynkami.



Luna Sol Sevilla. Tak się teraz nazywam. Wcześniej nazywałam się Zuza Zee. Jednak uważam, że ta nazwa bardziej pasuje do redaktorki bloga o ,,Soy Lunie''. W moim zdjęciu profilowym jest zdjęcie Luny (Karol), które bardzo mi się podoba. Nawiązuje ono do tematyki bloga'.



,,Soy Luna'', czyli tematyka bloga


Jak się zapewne już domyśliliście, blog będzie dotyczył serialu ,,Soy Luna''. Będą się na nim pojawiać zdjęcia, informacje o obsadzie, piosenki, tłumaczenia (jeśli się uda za pomocą tłumacza), zakulisowe materialy i wszystkie aktualności. Posty (mam nadzieję) będą pojawiać się dosyć często. Oczywoście, gdy będę miała czas lub siłę po lekcjach.





Czytelnicy


1. Oczywiście będę się reklamować na innych blogach, ale jeżeli Soy Luna Polska/Polonia/Poland się wam spodoba to reklamujcie tego bloga na tych, które czytacie. Obserwujcie go także jeśli chcecie. Starajmy się, aby jak najbardziej powiększyć naszą społeczność. ;) W końcu w grupie siła.Mam nadzieję, że postaracie się, aby blog miał czytelników, bo to dla nich go tworzę.
2. Mam także zamiar stworzyć konkurs ,,Czytelnik Miesiąca''. Mam nadzieję, że to was zmotywuje do pisania komentarzy, ponieważ konkurs startuje już od tego posta. Rzecz jasna (przynajmniej na razie), nie będzie nagród. Po prostu w krótkim poście będę wyróżniać trzy osoby, które skomentowały najwięcej postów. Jeśli będzie remis, podliczę ilość komentarzy, a osoby, które pomimo remisu w ilości skomentowanych postów będą miały najmniej komentarzy wyróżnię. Uwaga! Nie będę brać pod uwagę anonimowych komentarzy.
3. Ale jest jeszcze jedna rzecz! Postaram się odpowiadać na wszystkie pytania, które pojaiwą się w komentarzach. Jeśli an inne komentarze też dam radę odpowiedzieć to to zrobię.




Wygląd bloga


Nagłówek. Oczywiście jest na nim logo serialu będące również częścią loga bloga. ;-) Ale mi się zrymowało. Znajduje się tam również zdjęcie Karol i Ruggero (nieudolnie przeze mnie wycięte).

Tło. Tłem jest wycinek z loga ,,Soy Luny''. Przynajmniej pasuje tematycznie. ;-)

I to tyle w tym poście. Dziś być może pojawi się drugi post dotyczący już w pełni serialu, ale nie obiecuję, bo nie wiem czy się wyrobię. Piszcie w komentarzach co sądzicie o wyglądzie bloga i czy będziecie na niego zaglądać. 


3 komentarze:

  1. Wow!Zaciekawiłaś mnie nie słyszałam o tym serialu. Też mam 13 lat ale ciekawi mnie Miraculum. Zapraszam na mój blog: fanka-opowiada-o-miraculum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, posty są świetne.

      PS. Też jestem wielką fanką Miraculum. Ten serial wciągnął mnie, gdy zamiast Violetty w grudniu puszczali go przedpremierowo. Cieszę się, że istnieją już blogi na jego temat.

      Usuń
  2. Wow!Zaciekawiłaś mnie nie słyszałam o tym serialu. Też mam 13 lat ale ciekawi mnie Miraculum. Zapraszam na mój blog: fanka-opowiada-o-miraculum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń