czwartek, 17 marca 2016

[Opracowanie] Płyta ze ścieżką dźwiękowa z serialu




Drodzy czytelnicy, już od kilku tygodni jest dostępna płyta ,,Soy Luna''. W dzisiejszym poście, pierwszym z serii Opracowania, przybliżę wam tracklistę, okładkę i inne rzeczy związane z płytą. Nie przedłużam i zapraszam do rozwinięcia posta!!!












Tak wygląda okładka płyty. Według mnie jest śliczna. Swietnie wykonana, wybrano cudowne zdjęcie no i to logo - cudowne. Nie pisałam wam o tym wcześniej, ponieważ nie miałam okazji. A więc piszę teraz: jestem zachwycona logiem serialu.



A teraz przechodzimy do tylniej strony okladku zawierającej listę piosenek. Jak widać, utworów jest dwanaście. Zdjęcie i układ rysunków podobają mi się również z tej strony.
A teraz niespodzianka: słyszałam, że w ciągu kilku dni płyta zyskała status platynowej!!! Niezły sukces jak na to, że wtedy nie było jeszcze premiery serialu. Tu dodam, że właśniejeszcze przed premierą serial zyskał wielu fanów, w tym mnie. ;)



Teraz przechodzę do listy piosenek i ich tytułów w tłumaczeniu na język polski. W powyższym filmiku znajdziecie frqgmenty każdej z piosenek, a poniższych filmikach każdą piosenkę w pełnej wersji audio.

Soy Luna - Jestem Luna
1. Alas - Skrzydła
2. Valiente - Odważny
3. Eres - Jesteś
4. Profugos - Uciekinierzy
5. Un Destino - Cel
6. Sobre Ruedas - Na kółkach
7. Corazon - Serce
8. Mirame a mi - Spójrz na mnie
9. I'd Be Crazy -
10. Siento - Czuję
11. Invisibles - Niewidzialni
12. Camino - Sposób


Alas




Valiente
 



Eres




Profugos
 



Un Destino
 



Sobre Ruedas
 



Corazon
 



Mirame a mi
 



I'd be crazy
 



Siento
 



Invisibles
 



Camino
 



Co sądzicie o piosenkach? Które wam się najbardziej podobają? Piszcie w komentarzach! Ja najbardziej lubię Alas, Valiente, I'd be crazy, Profugos i Sobre Ruedas. Zaś Mirame a mi uwielbiam, bo ukazuje śliczny głos Valentiny Zenere. Jednak wszystkie piosenki mi się podobają, ale te wyżej wymienione podbiły moje serce.
Piszcie także w komentarzach, której piosenki opracowanie chcecie najpierw. Jeśli tego nie napiszecie, to opracowania będą dotyczyć piosenek po kolei. Jednak w każdej chwili pod najnowszym postem z tej serii możecie wybrać piosenkę, którą potem opracuję.
Przypominam także o konkursie na komentatora miesiąca. Więc, jeżeli czytacie te posty to mi pokażcie co o nich sądzicie pisząc komentarze. Bardzo was o to proszę.





2 komentarze:

  1. Zastanawiam się nad jednym więc może mi odpowiesz: czy to tworzą twórcy Violetty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Scenarzysta i reżyserzy są ci sami. Serial powstał dzięki sukcesowi Violetty.

      Usuń