niedziela, 17 kwietnia 2016

Czy Ruggero nagrywa płytę?


Ruggero Pasquarelli jest bardzo uzdolnionym Włochem. Świetnie śpiewa, a w dodatku ma na swoim koncie dwie mega popularne produkcje Disneya: Violettę i Soy Lunę. Ruggeristas (tak nazywają się jego fani) są nie tylko fanami jego umiejętności aktorskich ale i także ślicznego głosu. Czy to możliwe, że przygotowuje płytę?








Ostatnimi dniami Rugg zamieszczał w internecie zdjęcia i wpisy dotyczące nagrywania piosenek. To nie jest wystarczający dowód, gdyż zaczęły się przygotowania do nagrywania drugiego sezonu serialu (o tym już niebawem). Jednak pewien post w tłumaczeniu oznacza, że Ruggero nagrywa piosenkę, która dźwięczała mu już w głowie. Nadchodzi więc pytanie: czy nagrywa płytę? Ja bym chciała aby tak było, bo jestem wielką fanką jego głosu. W dodatku jego dziewczyna (Candelaria Molfese -przyp. red.) jest również w trakcie przygotowań bądź nagrywania płyty. Mogłaby mu posłużyć radą.

Co sądzicie o tym aby Rugg nagrał płytę? Ja jestem na tak a wy? Piszcie!

1 komentarz:

  1. Tak, tak, TAK! O rany ja bym chyba przez tydzień chodziła z bananem na ustach gdyby tak było hahah :D

    OdpowiedzUsuń