piątek, 22 kwietnia 2016

[Teoria] Duuuużo muzyki w serialu


Króciutki post. Tak więc zapraszam do rozwinięcia.





Na stan 29 odcinków,  w serialu pojawiło się naprawdę sporo piosenek, w tym prawie wszystkie z płyty. Oto one: Alas, Mirame a mi, Eres, Valiente, Un destino, Corazon, Profugos, Invisibles. Poza tym znane są nam również: Cuando bailo (pierwsza wersja I'd be crazy) oraz A rodar mi vida. Z płyty nie pojawiły się tylko: Siento, Camino, I'd be crazy (późniejsza wersja Cuando bailo).

Tak więc pozostaje pytanie, czy na niebawem w serialu zabraknie piosenek. Otóż nie! Soy Luna jest to serial pełen muzyki i przed jego połową ani po niej nie mogą się skończyć piosenki. Istnieje opcja, że powstanie druga płyta ze ścieżką dźwiękową do serialu.

Co o tym sądzicie? Warto było poruszać tę kwestię?

4 komentarze:

  1. Im więcej dobrej muzyki, tym lepiej :D
    Bardzo imponuje mi twoja wytrwałość w prowadzeniu bloga. Wyszukujesz ciekawe informacje i widać, że piszesz z pasją. Gorąco kibicuję Ci w dalszym rozwoju!
    Zapraszam też do siebie: http://jednorozcowodisneya.blogspot.com/
    Piszę od niedawna. Wkładam w prowadzenie swojej strony całe serce, a każdy komentarz oraz obserwacja to dla mnie przeogromna motywacja. Będzie mi więc bardzo miło, jeśli do mnie zajrzysz i zechcesz zostawić swoją opinię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Oczywiście, że odwiedzę twojego bloga. Obiecuję, że nie raz

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Tyle, że z Soy Luny jest o wiele, wiele mniej teorii niż z Miraculum

      Usuń