sobota, 16 kwietnia 2016

Soy Luna na oficjalnej stronie polskiego Disneya


Ostatnio na oficjalnej stronie polskiego Disneya pojawiła się oficjalna stronka poświęcona Soy Lunie. Link do oficjalnej stronki Disneya jest tu: link. Stronka o serialu posiada natomiast opis serialu, quizy, zdjęcia i pierwszą grę zatytułowaną; Na wrotkach. W rozwinięciu posta znajdziecie szczegółowy opis. Zapraszam!





 Natomiast link do stronki o Soy Lunie znajdziecie tutaj: link.

Na stronce znajdujące się opisy postaci i ich relacje z innymi.  Poza tym są na niej quizy o serialu,  filmiki i zdjęcia (zarówno promocyjne jak i zakulisowe).  Jest także opis serialu.  A więc zapraszam na stronę!!!

Piszcie co sądzicie o stronce.

2 komentarze:

  1. Całkiem fajna stronka, tak samo jak twoja. Myślę, że będę tu wcześniej wpadać.
    Zapraszam też do mnie: http://jednorozcowodisneya.blogspot.com/?m=1 . Wiem, że już raz mojego bloga odwiedziłaś, za co bardzo dziękuję, ale teraz dodałam nowy post, który mam nadzieję, że Ci się spodoba. Każdy komentarz oraz obserwacja dla mnie wiele znaczą i staram się za nie odwdzięczać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki. Z pewnością jeszcze odwiedzę twojego bloga.

      Usuń