niedziela, 24 kwietnia 2016

[Produkty z serialu] Polski magazyn + rolki




Nie nie mówię. Zapraszam do posta!  






 



Już 10 maja premierę będzie miał pierwszy numer wydania specjalnego magazynu Soy Luna. Nie znaczy to, że jest już dostępny magazyn. Przed premierą Egmont postanowił wydać wydanie specjalne z 10 mega plakatami z serialu. Poza tym numer będzie posiadał karty do fryzjera w memo. Całość tylko za 9,99 zł. Ja kupię z pewnością a wy?

Poza tym taki krok może oznaczać, że pod koniec maja bądź w czerwcu zostanie wydany pierwszy numer polskiego oficjalnego magazynu do serialu. Niebawem zostanie opublikowany post dotyczący zagranicznych edycji czasopisma Soy Luna.

Przychodzę do was także z fenomenem innych krajów a zapewne i Polski niebawem. A mianowicie szału na wrotki. Serial bardzo je spopularyzował i wiele osób decyduje się na ich zakup. Sama mam takie zamiary,  jednak na początku wolę sobie kupić większy rozmiar rolek, na których nie jeździła od dwóch lat, bo zrobiły się za małe. Gdy się w nich znowu dobrze poczuję to mam zamiar zakupić wrotki, a wy?

A więc to tyle w dzisiejszym poście. Mam nadzieję, że jest znośny. Niestety nie miałam dziś zbyt wiele czasu dlatego publikuję tylko jeden post. 



3 komentarze: